I WANT, I CAN, I WILL.

Jag vill göra något med mitt liv. Ta stora steg och komma någonstans. Jag vill inte stanna här mer än vad jag behöver och jag vill se saker många aldrig skulle drömma om att få se. Jag vill inte befinna mig på samma plats under hela mitt liv för att jag vill upptäcka. Jag vill bort och jag vill resa.

Hur kommer det sig att människor nu för tiden tar så illa vid sig? Det är tragik att man inte kan vara lycklig för någon annans skull. Ytterst tragiskt att man inte får lyckas utan folks ständiga nedvärderande. Varför detta faktum att så många människor tar illa vid sig när någon annan uppnår någonting? Jag behöver dock inte en jävel som backar upp mig och mina framtidsvisioner, eftersom jag aldrig haft det tidigare och därför tror att jag fixar det. Det har alltid varit tron på sig själv som väger, för att inte glömma bort envisheten. Det ständiga hoppet och den eviga tron om att saker faktiskt går att genomföra, och dessutom överträffa med stora marginaler.

JAG VILL, JAG KAN OCH JAG SKA. - De tre viktigaste byggstenarna i ditt liv, hur någon annan än väljer att agera. Människor får ta hur illa upp de vill angående den här texten. De får spotta, slå sönder och smutskasta skärmen. Det rör helt ärligt talat inte mig i ryggen, eftersom jag vet att jag vill, kan och ska komma dit jag satt mitt mål. Om inte längre..
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0