You & me <3


Min soulmate, min bästa vän, mitt supportsystem, min högra hand, min bättre hälft, mitt hjärta och min kärlek. Du är det bästa i mitt liv. Utan tvekan. Sättet du tror på mig, stötar mig, ständigt försöker hjälpa mig och aldrig viker från min sida. Du accepterar mig, du älskar mig, du gör ditt bästa för att förstå mig. Du hjälper mig andas, du hjälper mig stå upp varje dag, du ger mig hopp och du ger mig all kärlek som man kan få. Utan dig är jag inget, utan dig är jag noll. Du är min klippa i stormen, min sol i mörka dagar, min måne i alla mardrömmar, min stadiga grund när marken skakar, handen på ryggen när jag vill falla, rösten i huvudet som säger åt mig att fortsätta. Du är den som vill lyssna när jag vill babbla på om absolut ingenting, du är den som lyssnar på alla mina tusen framtidsplaner, du är den som förstår när jag känner mig sviken av alla, du ber om förlåtelse utan att tveka, du älskar mig till månen och tillbaka, men jag älskar dig tusen gånger mer. När du faller tänker jag ta emot dig, när du inte tror på dig själv ska jag tro på dig för tusen människor till, när du känner att hjärtat svider ska jag krama dig varm, när du känner mörkret tar över ska jag vara ditt ljus, när livet känns hopplöst ska jag bevisa för dig att det finns hopp, när du känner dig värdelös ska jag visa att du är allt annat än, att du är viktigast på jorden, värd mer än alla pengar och diamanter, värd mer än luft.

Du och jag. Genom eld, vatten, jord, luft, stormar, vattenfall, jordskalv, orkaner. Vi kommer aldrig falla, för vi kommer alltid ha varandra. Du och jag, Adam. Du och jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0